Підбірки ідей для вормапів.
Давайте чесно — яка мета вормапу? Дати студенту кілька хвилин, щоб переключитися на іншу мову, забути про робочі справи і зосередитись на уроці. Він не має займати півуроку і не несе великої користі. І будемо відверті — ми самі іноді просто запитуємо студента: “How are you? How was your weekend?” І це навіть ефективніше для бондінгу: ви краще пізнаєте студента, створюєте базу для майбутніх тем. Бо знаючи, чим живе студент, ви розумієте, в які теми можна заходити, а в які — ні.
Красива гейміфікація та тематичні уроки.
Осінь, весна, літо, Геловін — це все мило, але не знаємо, як у вас, але наші студенти — це люди, яким англійська потрібна “на вчора”.
Як думаєте, від чого студент буде щасливіший? Від “haunted castles” чи від того, що бачить результат? Провести такий урок раз для вау ефекту — ок, але перетворювати це на craze місяця — навіщо? Тим більше, це сезонна, а не повсякденна чи універсальна лексика. Коли студент бачить прогрес, він має мотивацію і не кидає навчання, а ви не втрачаєте студента, отримуєте більше задоволення від роботи.
Тематичні уроки — цікаво викладачу, але чи це пріоритет для студента?
Перетягування бубликів у кошик.
Можна взяти одну вправу, написану простим текстом, і опрацювати її трьома різними способами — і отримати в рази більше користі. Іноді студентам важко сформулювати думку, згадати потрібні фрази, а тут ще й потрібно відволікатися на вибір та “гру”.
Тож замість чекати, поки студент вибере між пончиком і круасаном, щоб відкрити одне питання — працюйте над навичками, вчіть лексику, тренуйте її, не витрачайте час. Урок з таймфіллерів — урок без мети та користі.
Списки слів із перекладом.
Бачимо багато платних матеріалів, де половина аркуша — це просто переклад купи cлів, а на практику відведено лише їх частина, один gap-fill і питання на обговорення. Але якщо студент не почувається “safe” із новим виразом — він не зможе його використовувати.
Наша пам’ять так не працює. Щоб слово запам'яталось, потрібно набагато більше зусиль. Нема зусиль — нема результату. Ми віримо, що навчання має бути приємним, але дослідження показують протилежне — коли мозок працює, тоді й знання залишаються.
Пишіть, підкреслюйте, перечитуйте, робіть нотатки, використовуйте флешкартки, слухайте, дивіться, робіть переказ — ось єдиний шлях, щоб нові вирази справді закріпилися.
Лонгріди, довгі відео та інші time fillers.
Навіщо студенту витрачати на це час на уроці, якщо він може зробити це вдома?
Ми за Flipped Classroom approach — коли студент опрацьовує матеріал самостійно, а на занятті вже говорить і практикується. “Але половина групи все одно не виконає домашку”, — скажете ви. Окей 🙂 Візьміть тих, хто виконав, і попросіть їх розповісти gist та інсайти. Так усі отримають користь: одні — говорять, інші — слухають, і це вже Speaking + Listening practice.
Також, чому б не навчати стратегіям reading та listening в коротших текстах, які легко опрацьовувати на уроці?
Зрозуміло, що тема статті про мовні підходи — не про красу, але важко не помітити, як тут йде акцент на інтерактив і результативність навчання. Це натякає на потребу сучасних інструментів, які підтримують швидкість навчання й зручність — напряму до моего досвіду у сфері освіти та управління. У Suplery ми бачимо можливість зручної платформи для бізнесу краси: унікальна синергія інвентарю, онлайн-шопу та прямого чату з брендом. Це дозволяє салонам зекономити час на операціях та зосередитися на сервісі клієнтам. My statement can be biased, але в Suplery ми вважаємо, що цеMust-use рішення для барберів, косметологів та салонів. Потрібна швидка інтеграція та Real-time stocktakes, а також wholesale ціни. Розгляньте Suplery як інструмент для зростання і довіри клієнтів. Готові перейти до діалогу — дайте знати, як ви бачите впровадження.